Algemene Ledenvergadering 22′ – 23′

Wat een fantastische digitale ALV (algemene ledenvergadering) hadden we op maandag 4 juli! Jullie enthousiasme en betrokkenheid maakten deze bijeenkomst een waar feest! Met meer dan 30 leden in de Zoom-call, was het een geweldige gelegenheid om elkaar te zien en te horen, zelfs op afstand.

Highlights:

GROEI CLUB ZET DOOR! 📈

We zijn verheugd om te delen dat onze club op stoom is! De groei blijft versnellen, en we hebben gedurende het seizoen, de mijlpaal van 200 leden bereikt! Dit bewijst dat onze club een aantrekkelijke plek is voor liefhebbers van Basketbal en sport in het algemeen. Bedankt aan al onze leden voor hun steun en enthousiasme om samen deze geweldige club te vormen.

NIEUWE UITRUSTING EN FACILITEITEN 🏀👕

Om onze spelers en teams optimaal te ondersteunen, hebben we geïnvesteerd in nieuwe tenues, ballen, karren en andere trainingsfaciliteiten. Dit zal de kwaliteit van onze trainingen en wedstrijden verder verbeteren en ons helpen te blijven groeien. Een speciale dank aan ons toegewijde team dat hier hard aan heeft gewerkt!

POSITIEVE FINANCIËLE BASIS 💰

Dankzij het harde werk en de verantwoordelijkheid van ons bestuur en alle leden hebben we een positieve financiële basis behouden. Dit stelt ons in staat om verder te investeren in de club en tegelijkertijd de contributie stabiel te houden. Ondanks de inflatie zijn we trots te kunnen melden dat er geen contributieverhoging nodig is!

NIEUWE VRIJWILLIGERS EN ONDERSTEUNING 🤝

We zijn ontzettend blij met de vele nieuwe vrijwilligers die zich hebben aangemeld om ons team te versterken. We hebben nu meer hulp bij de Technische Commissie, trainers/coaches en vertrouwenscontactpersonen met een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Het is geweldig om te zien hoeveel mensen graag een steentje willen bijdragen aan onze club. Samen maken we het verschil!

Veranderingen:

TEAMBUILDING BUDGET VOOR ALLE TEAMS 🎉

Om het teamgevoel te versterken en de onderlinge band te versterken, introduceren we volgend jaar een teambuilding budget voor elk team. Hiermee kunnen jullie leuke activiteiten buiten trainingen en wedstrijden organiseren. Samenwerken en plezier hebben buiten het veld is net zo belangrijk als op het veld!

HERINRICHTING COMPETITIE NAAR DIVISIES 🏆

Met ingang van het seizoen 2023-2024 zal de Nederlandse Basketball Bond de competities anders inrichten om het basketbal te versterken en in te spelen op de groeiende populariteit van de sport. De veranderingen zijn gebaseerd op feedback van verenigingen, leden en basketbal-liefhebbers en zullen de sportervaring verbeteren. Meer details zijn beschikbaar in de bijbehorende video onder aan het bericht.

NIEUWE VICE VOORZITTER 🤝

Tijdens de ALV hebben we ook de benoeming van een nieuwe vice-voorzitter aangekondigd. We heten Lottie Kuijt van harte welkom in deze functie en zijn ervan overtuigd dat haar toewijding en ervaring een waardevolle aanvulling zullen zijn op ons bestuur. Samen zullen we onze club verder laten bloeien en meer hoogtepunten bereiken!

BELONING SYSTEEM KADERTAKEN 💸

We hebben belangrijke aanpassingen doorgevoerd in het beloningssysteem voor kadertaken. Voor invalbeurten, bij niet op komen dagen voor een kadertaak, ontvang je nu een beloning van EUR 20,- terwijl het niet komen opdagen voor een kadertaak een boete van EUR 30,- oplevert. We hopen dat deze beloningen onze vrijwilligers extra waardering geven voor hun inzet en bijdrage aan onze bloeiende club.

We willen alle leden bedanken voor hun betrokkenheid en bijdragen aan onze club. Samen maken we onze club tot een geweldige plek voor basketbal, vriendschap en plezier. We kijken uit naar een succesvol en inspirerend nieuwe seizoen, vol groei, sportiviteit en teamwork!

Maar eerst gaan we even genieten van een wel verdiende vakantie! De competitie begint weer in de week van 21 Augustus. Fijne vakantie allemaal en tot volgend seizoen!

Met sportieve groet,

Remco Alsemgeest